Demà serà un altre dia.

dissabte, 22 d’agost del 2020

Presentació a Calella del llibre TINC UN COR PER A TU


El 26 de Juliol es va presentar el llibre editat per Pagès editors TINC UN COR PER A TU  de Marta Gubau i la periodista Mariona Visa. A les 7 de la tarda a l'Hotel Alga de Calella de Palafrugell, la primera de l'estiu 2020. Organitza l'AVAC i estan coordinades per la meva persona. Hi van intervenir, Lluisa Bonal, presidenta de l'AVAC     ue a donar la benvinguda, Guillem Terribas que va explica la història del llibre i de l'autora; el Doctor Sánchez de Toledo que l'ha seguit i cuidat en totes les malalties que ha tingut l'autora Marta Gubau, que va ser la darrera en intervenir:
Guillem Terribas
  "Hi ha gent que agafa alguna malaltia greu al llarg de la vida. D’altres, n’agafen diverses. Jo les he agafat totes! I és que dec ser de mena egoista... tot per mi! Sóc irresistiblementatractiva per les malalties... He tastat quasi totes les seccions dels hospitals. Així i tot, penso que sóc afortunada, ho heanat superant. A finals del 2015 tot el meu cos va començar a fallar progressivamenti es van anar esgotant les opcions de sobreviure. En aquest llibre explico com vaig poder optar a untrasplantament de cor, i com des d’aleshores puc gaudir d’una nova vida, amb la possibilitat de fer coses a les quals ja havia renunciat. "
* A la foto: Guillem Terribas, Lluïsa Bonal, Marta Gubau i el Doctor Sánches de Toledo, durant la presentació a l'Hotel Alga de Calella de Palafugell.

Enregistrament de tota la presentació.