El mercat social a favor de la Fundació Ramon Noguera es durà a terme entre el 15 i el 18 de novembre.
El padrí serà el popular llibreter Guillem Terribas.
Xavier Alomar, Guillem Terribas, Pepita i Glòria Plana. |
Els estands se situaran al polígon Mas Xirgu de Girona. A banda de moda, els assistents hi trobaran també una àmplia oferta de gastronomia, per mitjà de food truck, i diverses propostes d’oci amb concerts diaris, activitats infantils i espectacles a càrrec de les companyies L’Ascènica i La Minúscula. També hi haurà una zona infantil habilitada com a ludoteca. “Aquesta col·laboració entre empresa privada i món social, que en aquest cas funciona, hauria de servir d’exemple i estendre’s a altres projectes”, va exposar Alomar. Els organitzadors confien arribar als 40.000 visitants de les últimes edicions. El Shopp Out estarà obert de les deu del matí a les nou del vespre, a excepció de diumenge, que tancarà a les vuit.
La dotzena edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, el mercat social més important de l’Estat, amb 4.000 m² d’expositors, es durà a terme entre els dies 15 i 18 de novembre amb la intenció de promoure les compres amb vista a Nadal. En aquest mercat, on es poden trobar descomptes de fins al 70% en marques de moda, un 5% de les vendes es destinen a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera. Aquesta entitat fa 50 anys que es dedica a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. A banda del canvi de dates, una altra de les novetats és que un 25% de les 44 marques que hi participaran hi seran presents per primer cop. Algunes de les noves marques són de complements, un dels productes que es volen potenciar en aquesta edició, segons va explicar ahir el coordinador de marques, Xavier Alomar.
Els estands se situaran al polígon Mas Xirgu de Girona. A banda de moda, els assistents hi trobaran també una àmplia oferta de gastronomia, per mitjà de food truck, i diverses propostes d’oci amb concerts diaris, activitats infantils i espectacles a càrrec de les companyies L’Ascènica i La Minúscula. També hi haurà una zona infantil habilitada com a ludoteca. “Aquesta col·laboració entre empresa privada i món social, que en aquest cas funciona, hauria de servir d’exemple i estendre’s a altres projectes”, va exposar Alomar. Els organitzadors confien arribar als 40.000 visitants de les últimes edicions. El Shopp Out estarà obert de les deu del matí a les nou del vespre, a excepció de diumenge, que tancarà a les vuit.La dotzena edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, el mercat social més important de l’Estat, amb 4.000 m² d’expositors, es durà a terme entre els dies 15 i 18 de novembre amb la intenció de promoure les compres amb vista a Nadal. En aquest mercat, on es poden trobar descomptes de fins al 70% en marques de moda, un 5% de les vendes es destinen a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera. Aquesta entitat fa 50 anys que es dedica a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. A banda del canvi de dates, una altra de les novetats és que un 25% de les 44 marques que hi participaran hi seran presents per primer cop. Algunes de les noves marques són de complements, un dels productes que es volen potenciar en aquesta edició, segons va explicar ahir el coordinador de marques, Xavier Alomar.
Els estands se situaran al polígon Mas Xirgu de Girona. A banda de moda, els assistents hi trobaran també una àmplia oferta de gastronomia, per mitjà de food truck, i diverses propostes d’oci amb concerts diaris, activitats infantils i espectacles a càrrec de les companyies L’Ascènica i La Minúscula. També hi haurà una zona infantil habilitada com a ludoteca. “Aquesta col·laboració entre empresa privada i món social, que en aquest cas funciona, hauria de servir d’exemple i estendre’s a altres projectes”, va exposar Alomar. Els organitzadors confien arribar als 40.000 visitants de les últimes edicions. El Shopp Out estarà obert de les deu del matí a les nou del vespre, a excepció de diumenge, que tancarà a les vuit.
La dotzena edició
del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, el mercat social més important de
l’Estat, amb 4.000 m² d’expositors, es durà a terme entre els dies 15 i 18 de
novembre amb la intenció de promoure les compres amb vista a Nadal. En aquest
mercat, on es poden trobar descomptes de fins al 70% en marques de moda, un 5%
de les vendes es destinen a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera. Aquesta
entitat fa 50 anys que es dedica a l’atenció de persones amb discapacitat
intel·lectual de la comarca del Gironès. A banda del canvi de dates, una altra
de les novetats és que un 25% de les 44 marques que hi participaran hi seran
presents per primer cop. Algunes de les noves marques són de complements, un
dels productes que es volen potenciar en aquesta edició, segons va explicar
ahir el coordinador de marques, Xavier Alomar.
Els estands se
situaran al polígon Mas Xirgu de Girona. A banda de moda, els assistents hi
trobaran també una àmplia oferta de gastronomia, per mitjà de food
truck, i diverses propostes d’oci amb concerts diaris, activitats infantils
i espectacles a càrrec de les companyies L’Ascènica i La Minúscula. També hi
haurà una zona infantil habilitada com a ludoteca. “Aquesta col·laboració entre
empresa privada i món social, que en aquest cas funciona, hauria de servir
d’exemple i estendre’s a altres projectes”, va exposar Alomar. Els
organitzadors confien arribar als 40.000 visitants de les últimes edicions. El
Shopp Out estarà obert de les deu del matí a les nou del vespre, a excepció de
diumenge, que tancarà a les vuit.
La “curiositat” de Guillem Terribas
El conegut llibreter Guillem Terribas va
reconèixer ahir que, tot i considerar-se una persona curiosa i al corrent del
que s’esdevé a la societat gironina, desconeixia de la celebració d’aquest
mercat social. “Vaig acceptar de fer de padrí per conèixer més de prop
l’esdeveniment i la tasca de la Fundació Ramon Noguera. Gràcies a la tasca de
la fundació, els discapacitats són persones cada cop menys marginades”, va dir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada